ekonomibloggar.nu

tisdag, september 06, 2011

17 Tips På Hur Du Kan Öka Trafiken Till Din Blogg

Jag följer ett dussintals bloggar på nätet och dessa bloggare är väldigt duktiga på det dom gör. Men... dom kämpar varje dag med en gemensam sak.

Att öka sin trafik och få fler unika besökare

Alla kan starta en blogg men den svåra biten ligger i att få människor att hitta den och läsa den.
För det första måste det vara något som fångar människors intresse snabbt.

Tjäna pengar nischen som jag skriver om är ganska lätt att få personer intresserade av. De flesta vill ju tjäna pengar på internet idag. Problemet är bara att det poppar upp hur man tjänar pengar bloggar lite överallt nuförtiden.

Konkurrensen blir tuffare men jag har bestämt mig för att överleva ;)

Nu kom jag bort lite från ämnet kände jag !

Här är 17 tips på hur du kan öka trafiken till din blogg och tjäna mer pengar på dina unika besökare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar