ekonomibloggar.nu

fredag, juli 22, 2011

Låna pengar med 0% ränta hos Nanokredit

Har du någon gång öppnat din plånbok och viljat se lite mer pengar ? Eller du har kanske fått ett kontoutdrag när du har tagit ut pengar och önskat dig "ett par tusenlappar till hade ju inte skadat" ?

Då är du förmodligen inte ensam vill jag lova dig. Undersökningar har visat att 80-90% av alla tillfrågade personer någon gång har varit missnöjda över sin ekonomiska situation. Man önskar sig helt enkelt att man hade haft lite mer pengar över till roligheter när räkningarna och allt annat är betalt i månadsslutet.

Jag har själv varit i situationen ett par gånger och då kan det vara otroligt lockande att ta ett snabbt lån över internet eller SMS...

Men...

Man ska akta sig noga för att göra detta. Det bör alltid vara din sista utväg om det verkligen krisar. Räntorna är sanslöst höga och i vissa fall har jag läst att folk har fått betala tillbaka 200-300% mer än vad dom ursprungligen lånade ! Det är ju sanslöst !

Jag aktar mig alltid väldigt noga vilka företag som jag lånar pengar av. Jag lusläser först alla som har gjort affärer med dom och sen skapar jag mig egna uppfattningar. Till slut testar jag att låna pengar för att se hur det fungerar.

Det känns som om där är tusentals företag som vill ha en som kund. Att låna pengar har blivit en miljonindustri och fler och fler företag poppar upp på nätet dessa dagar.

Men iallafall, jag skulle gärna vilja tipsa om ett företag som jag litar till 110% på och som alltid håller vad dom lovar. Kundsupporten har alltid bemött mig oerhört bra och har man någon fråga svarar dom mer än gärna på den.

Företaget jag vill slå ett slag för är Nanokredit.

Hos Nanokredit kan man låna upptill 8000 kr om man redan är kund. Man har då 90 dagar på sig att betala tillbaka. Är man en helt ny kund så har man möjligheten att låna 5000 kr och även här har man 90 dagar på sig att betala tillbaka. Men en annan sak som utmärker Nanokredit som en av de bästa aktörerna på internet är att man som ny kund får låna HELT UTAN RÄNTA !

Just det, man får låna pengar utan att betala en enda krona i ränta. Hur många företag kan flasha med detta erbjudande ?

Hur går man tillväga om man vill låna pengar hos Nanokredit ?

Du kan antingen välja att ringa ett telefonnummer eller så kan du ansöka direkt på internet. Vilket sätt du än väljer så får du svar inom ett par minuter. Men att ringa går snabbast kan jag säga av erfarenhet.

Det finns även ett par saker till som du bör läsa igenom innan du lånar pengar och mer om detta finns att läsa på Nanokredit's hemsida.

Jag är iallafall väldigt nöjd med tjänsterna Nanokredit erbjuder och jag kan med gott samvete säga att det är en av de bästa "låna pengar sidorna" på marknaden idag.

Och som sagt, första lånet är helt fritt från ränta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar