onsdag, mars 16, 2011

Få Målinriktad Trafik Med Hjälp Av Entireweb

Entireweb är en svensk sökmotor. Inte så jättestor inu och man kan definitivt inte jämföra den med Google,Bing,Alexa eller Yahoo. Men... Entireweb är ständigt växande och på bara några år har den blivit en etablerad sökmotor som allt fler använder sig av.

Porten till sökmotorn slogs upp år 2000 och många ansåg att Entireweb inte skulle leva länge... Efter ett par svåra år med mycket motgångar och MYCKET kritik så började allt ljusna. Delvis berodde detta på att företaget som stod bakom Entireweb, WorldLight AB, fick mer erfarenhet och kunde förbättra sökmotorn hela tiden.

Där var internt snack om att Entireweb skulle slå ut Google inom kort men det har väl gått lite si sådär med det...

Få Målinriktad Trafik Med Hjälp Av Entireweb

Bara för att en sökmotorn inte är lika stor dom "The Big Four" så kan den ändå hjälpa dig att få mer besökare till din blogg/webbsida.

Entireweb erbjuder en imponerande tjänst som dom har valt att kalla för Express Inclusion.

Vad Är Express Inclusion?

Express Inclusion tillåter dig att nå ut till miljoner av internet användare på ett väldigt enkelt sätt genom att du lägger till din hemsida i Entireweb's sökindex

På just detta sätt beskrivs tjänsten och vill du komma igång med Express Inclusion så behöver du bara följa 3 enkla steg:

1. Registrera Dig (Tar bara 30-60 sekunder)

2. Lägg Till Din Sajt (Hela sajten blir indexerad direkt!)

3. Få Trafik Och Öka Din Försäljning! Öka din målinriktade trafik och få fler besökare inom 48 timmar!

Lättare att komma igång kan det knappast bli. Din websajt kommer även att uppdateras med jämna mellanrum (när 48 timmar har gått närmare bestämt) så om du skriver något nytt och fräscht så kommer Express Inclusion att hitta det!

En grym grej som jag också vill lyfta fram är att din hemsida garanterat kommer att listas hos hundratals olika sökmotorer! snabbt och enkelt.

Jag blev själv nyfiken på Express Inclusion så jag gav det ett försök. Målinriktad trafik på 48 timmar tänkte jag... Hmm, kan inte stämma. Det visade sig även att det inte stämde...

Det tog faktiskt 4 dagar innan jag såg resultat men efter den dagen så får jag ny trafik varje dag :) Så ser du inte resultat inom 48 timmar, håll ut! Det kan gå 4 dagar också...

Jag är supernöjd med tjänsten och varje ny blogg eller webbsida som jag skapar lägger jag in på Entireweb för att få målinriktad trafik.

"Works like a charm and doesn't cost an arm"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar