söndag, februari 27, 2011

Länkar Till Svenska Trafikutbytes Program

Trafikutbytes program kan vara en väldigt bra källa till att få mer trafik till sin blogg då detta är väldigt enkelt. Jag är själv medlem på 3 svenska trafikutbytes program och idag hade jag tänkt att tipsa om just dessa.

Mer-Trafik.se - Besöker du 3 sidor hos Mer-Trafik.se så får du garanterat 2 unika besökare till din egen sida. Startbonus just nu är 150 poäng (50 besökare). Poängen konverteras sedan om till besökare så desto fler poäng du samlar ihop desto mer trafik får du till din blogg/webbsida. Tjäna även poäng på att värva dina vänner. En viktig sak också är att tjänsten tillåter bara sidor skrivna på svenska,norska och danska.


Bloggplus.se Nya medlemmar får just nu 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar. För varje ny medlem du värvar tjänar du 1 träff/visning per 10 träffar/visningar som just den medlemmen åstadkommer. Man har möjlighet att lägga till 5 sidor, 15 banners och 15 textannonser. Bloggplus.se har även en smart pingfunktion som går att använda gratis.




Bloggtrafik.nu - Tjänsten erbjuder för tillfället 100 poäng helt gratis när du registrerar dig. Lyckas du värva någon av dina vänner eller någon annan så får du 100 nya poäng. Du får alltid 10% av vad dina vänner tjänat in. När du surfar in på en hemsida från en av Bloggtrafik.nu medlemmar så får du 2 poäng, när du har kommit upp i 3 poäng kommer din egen hemsida att visas för någon.


Genom att registrera sig på dessa 3 trafikutbytes program så kan du få många fler besökare till din blogg inom kort. Jag rekommenderar det starkt till alla :) Jag har själv sett skillnad inom några dagar.

Alla vill ha mycket trafik till sina bloggar/hemsidor. Utan trafik och utan att någon läser ditt innehåll, jaa, vad är din sida då värd? NADA!

Men nu är det slut med det! Med Push Button Cash Site kan du enkelt generera hundratals nya besökare genom ETT ENDA KNAPPTRYCK. Tror du mig inte? Klicka på bannern för att läsa mer om supersystemet som ligger bland topp 10 digitala produkter som säljer bäst för tillfället!

2 kommentarer:

  1. Satt och plitade på ett inlägg om trafikutbyte när jag tänkte "Undrar om Rasmus skrivit nåt om det?"

    Så klart han hade :)

    Bloggplus visste jag inte om, tack för den!

    SvaraRadera
  2. Haha, här hittar man nästan allt ;)

    Varsågod, hoppas att du ska kunna ha nytta av tjänsten. Själv ser jag mycket trafik komma in från just Bloggplus.

    SvaraRadera