ekonomibloggar.nu

måndag, februari 07, 2011

Helger brukar inte vara bra...

Det är ett konstigt fenomen men lördagar och söndagar brukar det gå fruktansvärt trögt med inkomsterna på clickbank. Några helger har det gått riktigt bra med flera försäljningar men mestadels så ser jag alltid 0$ på mitt konto.

Antagligen så har folk annat att hitta på när det gäller helger och inte så många sitter vid datorn och är sugna på att köpa något.

Som ni kan se så tjänade jag 0$ på clickbank igår.


Som ni kan se så tjänar jag vissa dagar rätt bra med pengar men det är givetvis fortfarande långt ifrån en heltidsinkomst ;) Men nånstans måste man ju börja och även Bill Gates (Microsoft grundare) och Mark Zuckerberg (Facebooks grundare) har börjat från scratch... Idag är det ju måndag så får hoppas på lite bättre inkomster :)

Har du några frågor angående clickbank eller annat som rör affiliate marknadsföring så svarar jag gärna. Man har ju snappat upp en hel del på sin väg mot att tjäna pengar på internet. Bara ratta ner en kommentar.

Ett relativt enkelt sätt för att börja tjäna pengar snabbt på är betalda undersökningar på nätet. Här kan du bestämma dina egna tider och du väljer även själv hur många timmar du vill lägga ner. För några är sedan var detta ingenting ens att titta på då bara människor från amerika kunde göra undersökningarna. Men tekniken går framåt så nu vill även företag ha folk från Europa,Asien,Afrika ja, överallt i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar