fredag, februari 11, 2011

Adsense Secrets 5

Som ni säkert redan vet och har sett så finns där hundratals olika adsense E-böcker som är till försäljning på internet. Alla som säljer dessa påstår sig tjäna massor med pengar på adsense och visar screenshot efter screenshot på fantasisummor! Är detta då sant? Nej! Det är så otroligt lätt att manipulera screenshots med olika program som finns gratis på internet och det är precis det som de flesta gör, säkert inte alla, men många. De gör allt för att försöka sälja något kasst skit till dig och vad händer? Jo, dem tjänar pengar medans du inte tjänar ett enda rött öre. Känner du igen det? Jag vet iallafall att jag känner igen det och jag vet inte hur många kronor som jag har slängt ut på skräp produkter genom åren som har gått. Men trägen vinner ju som de säger och så var det även i detta fallet. Jag sökte efter ett adsense system på google som skulle hjälpa mig att tjäna lite extrapengar. Det var då jag hittade ett intressant system som går under namnet Adsense Secrets 5. Nyfiken som jag är så kunde jag inte motstå frestelsen att prova detta så jag gjorde slag i saken nästan direkt efter att ha läst lite om det först. Hittade inte många negativa kommentarer plus att refund raten på clickbank var så låg som 2,78! Med "Refund Rate" menar jag hur många procent av alla kunder som valde att lämna tillbaka produkten för dem inte va nöjda. Det är inte många digitala produkter som kan uppvisa en sådan låg siffra så jag tänkte att detta måste vara en hyfsad produkt. Det blev en hel del läsande dagen då jag köpte produkten. Jag är alltid väldigt noga med att läsa igenom ordentligt så att jag förstår från första början. Det känns rätt korkat att göra något "halvdant". För att berätta lite kort om vad Adsense Secrets 5 handlar om så ska man skapa små nischade webbsidor (bloggar går lika bra)och sedan lägga in sina adsense annonser på. Man ska inte försöka sälja något, man ska enbart skapa webbsidorna till adsense. Jag marknadsför produkten på ett par sajter som jag har skrivit på engelska och jag har redan lyckats sälja E-boken till personer i USA, Indien, Singapore, Kanada, Sverige och ett par andra länder. Tror du att det hade gått lika bra om webbsidorna hade varit skrivna på svenska ? Det är en väldigt "het" adsense E-bok på Clickbank och just nu tjänar jag mellan 300-500 kr/dagen på att promota den! (Uppdaterat 13 november 2013)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar